2011-05-02 - ' Hockey World Cup

Känner mig aningen dum som gick till skolan idag, när man legat inne och varit sjuk hela helgen. Fortfarande grymt förkyld och kallsvettas som en idiot, mysigt.. Men kände mig tvungen till att gå till skolan, eftersom vi hade np muntligt i engelska, var ju inte så svart, så tycker nog faktiskt att det gick okej bra iaf.
Nu ligger jag i soffan och kollar Hockey vm, där snackar vi bra gejer alltså. Och ikväll möter Sverige Österrike i den andra matchen i Ishockey-VM,s C grupp och jag hoppas på en bättre insats av Tre Kronor ikväll. Förra matchen förlorade dom mot Norge då Sverige inledde svagt då man tappade segern i tredje perioden, och dom förlorade straffläggningen efter en mållös förlängning, bläääh!
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0