2011-05-05 - ' I love this sport

Jag älskar hockey, jag älskar elitserien, jag älskar vm, jag älskar allt som har med hockey att göra. Ordet gör mig varm, det här är äkta kärlek! Pappa kom in i mitt rum innan med hur många hockey puckar som helst, och jag undrade vadfan det här var för nått, och så fick jag reda på att de var mina puckar jag samlade, sen jag var liten knatte som precis lärt sig gå. Helt sjukt att alla dom fanns kvar, haha. Dom ska med mig ner i graven! Att man kan ha ett så kärt förhållande till en sport, trodde jag aldrig skulle gå. Vill hoppa in i tv:rutan när jag sitter och kollar, får sån adrenalinkick så det är inte sant, pulsen slår och hjärtat slår, fan vad töntig jag känner mig... men jag brinner för det :)
Just nu ligger jag och kollar på Ryssland - Danmark, wheeeeho!
/ j

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2012-01-12 @ 23:30:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0