2011-05-08 - ' Sunday

Precis kommit hem från stan,men fick ju skynda mig som en idiot eftersom jag insåg lite väl sent att Hockeyn började vid 16:00! Men jag hann nästan hem iaf, så nu sitter jag här klistrad framför tv:n, Sverige-Schweiz.
Sverige möter Schweiz i den andra omgången av mellanrundan. Sverige leder gruppen tillsammans med Kanada på sju poäng och vid seger idag kommer man med stor sannolikhet sluta topp två i gruppen. Sverige har spelat upp sig mer och mer under turneringen efter en darrig start. Senast vann man mot Frankrike med 4-0. Schweiz förlorade lite överraskande mot Norge senast, hoppas på go match nuuuuuu och jutst nu står de 0-0, nervöst yesbox.
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0