2011-05-11 - ' sunshine and hockey, good day

Känns ganska skönt att ligga ute i en solstol och kolla på hockey, gillar blandningen där! Sommar och stekhet sol & is och hockey, det är gott! Tjeckien - USA i kvartsfinal 1, och tjeckien har imponerat stort i tuneringen hittills då dom fortfarande är obesgegrade och har vunnit 6 raka VM matcher, snackar vi gott spel där eller!? USA blev däremot trea i mellanrundan efter Kanada och Sverige och det senaste har USA spelat aningen ojämnt, och föll mot Schweiz med 3-5 senast, not good.
Hade np i matte idag också, skerv på alla och försökte ha uträkningar på alltingen, frågan är ju bara om det blev rätt, de återstår ju att se. Känner mig ändå ganska stolt eftersom jag tog mig igenom alla problemlösningar, och jag som är helt efterbliven på sånt.
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0