2011-05-17 - ' home

Hemma efter fyra helt underbara dagar på Gotland med världens underbaraste klass, så jävla sköööööön.
Cyklade 6 härliga mil på söndagen, dom var tuffa, men fan man kände ju att man levde åtmininstone, var och kollade på pippi huset också ( jaaaa, tro fan man vill se de när man är på Gotland!!) Chillat, dunkat musik, härjat och haft det riktigt jävla bra! Känner på mig att det kommer bli en riktigt tuff dag den 17 juni.. :(
91T, helt jävla underbara!
På söndagen var det även ett gäng som drog in och kollade på finalen i hockey vm, och ja vad fan ska man säga, haha.. Sverige gjorde en bra match då dom vann mot tjeckien i fredags, sög däremot mot Finlad i söndags, jävla dase.. Riktigt jävla pinsamt skulle jag nog mest kalla det, kasst spel och dålig fokus.
Emma, Jonna, Jag, Rebecca, och Linda, goa brudar.
Jag & Linda, fina tjejer....
Martin, rädd för vatten...
Pontus och Oliver, goa gubbar.
Jag och Jonna, chillar mest.
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0